Esiet redzami tieši tad, kad klienti jūs meklē!
Google adwords Reklāma
Google reklāmas pakalpojumi – neatkarīgi no tā, vai tā ir google ad words, PPC, Search reklāma vai Display reklāma, mēs atradīsim vislabāko risinājumu jūsu uzņēmumam. Palīdzēsim sasniegt plašāku mērķauditoriju un palielināt pārdošanas apjomus, piesaistot uzmanību ar precīzi mērķētām un radošām kampaņām. Izmantojot mūsu ekspertīzi Google reklāmu platformā, nodrošinām, ka jūsu zīmols izceļas un sasniedz īstos klientus.
Google piedāvā dažādus risinājumus maksas reklāmām
Reklāma Google Meklētāja
Ar search reklāmu var palielināt pārdošanas apjomu, potenciālo pirkumu skaitu un vietnes apmeklētāju plūsmu, parādot savu uzņēmumu lietotājiem, kuri Google tīklā aktīvi meklē tādus produktus un pakalpojumus, kādus jūs piedāvājat.
Reklāma Google Tīklā
Uzrunājiet klientus viņu iecienītajās vietnēs un lietotnēs. Izmantojot tīkla reklāmas, varat reklamēt savu uzņēmumu, kad lietotāji pārlūko internetu, skatās YouTube videoklipus, pārbauda Gmail iesūtni vai izmanto mobilās ierīces un lietotnes.
Produktu Reklāmas Google
Parādiet savus produktus google meklēšanas tīklā un pārdodiet produktus pircējiem, kuriem ir vislielākā interese, tātad tiem, kuri meklē jūsu piedāvāto neatkarīgi no tā, vai atrodas mājās, ceļā vai veikalā.
Video Reklāmas Yotube
Iedzīviniet savu zīmolu ar video. Sekmējiet sava zīmola atpazīstamību, turpiniet rādīt reklāmas lietotājiem, kas jau iepriekš skatījuši jūsu reklāmas, un sasniedziet potenciālos klientus, kad viņi skata vai meklē videoklipus pakalpojumā YouTube.
Reklamējiet savu aplikāciju Google Play
Reklamējiet savu aplikāciju un sasniedziet lietotājus, kurus interesē tādas aplikācijas, kādas piedāvājat jūs, un veiciniet to instalēšanu vai atkārtoti piesaistiet pašreizējos lietotājus, lai palielinātu darbību skaitu aplikācijā.
Reklamējiet savu Google Biznesa Profilu
Reklamējiet savu uzņēmumu google reklāmu tīklā pat tad ja tev nav izveidota sava mājas lapa. Šis pakalpojums ir ļoti aktuāls dažādiem maziem uzņēmumiem kas nodarbojas ar servisa tipa pakalpojumiem kā piemēram: Santehniķis, Apkopēji, Auto serviss un daudzi citi.
Vai tu zināji?
92%
no visiem tiešsaistes meklējumiem notiek Google, padarot to par spēcīgu reklāmas platformu.
58%
patērētāju ir veikuši pirkumu, pateicoties Google Ads makas reklāmām.
85%
lietotāju, kas klikšķina uz reklāmām, pieņem pirkuma lēmumu 24 stundu laikā.
60%
uzņēmumu, kas izmanto Google Ads, redz uzlabotu pārdošanas apjomu jau pirmajā mēnesī.
56%
uzņēmumu apgalvo, ka Google Ads reklāmas ir galvenais klientu piesaistes kanāls.
Google reklāmas pakalpojuma cenrādis
Mazajiem uzņēmumiem
Reklāmas budžetam līdz 800€
Pakalpojumā iekļauts
Reklāmas konta un mājas lapas audits
GA4 uzstādīšana un savienošana
Kampaņas plānošana un optimizācija
Detalizētas ikmēneša atskaites
Padziļināta mērķauditorijas analīze un noteikšana
Reklāmas kampāņās ads sets un reklāmas attiecīgi izvēletajam budžetam
Sagatavoti vizuālie materāli un teksti
Cena
€197 / Mēnesī
Vidēja lieluma uzņēmumiem
Reklāmas budžetam no 800€
Pakalpojumā iekļauts
Reklāmas konta un mājas lapas audits
GA4 uzstādīšana un savienošana
Kampaņas plānošana un optimizācija
Detalizētas ikmēneša atskaites
Padziļināta mērķauditorijas un atslēgas vārdu analīze un noteikšana
Reklāmas kampāņās ads sets un reklāmas attiecīgi izvēletajam budžetam
Sagatavoti vizuālie materāli un teksti
Konkurentu izpēte
Remarketinga kampaņas
Cena
€347 / Mēnesī
Lieliem uzņēmumiem
Reklāmas budžetam no 2000€
Pakalpojumā iekļauts
Reklāmas konta un mājas lapas audits
GA4 uzstādīšana un savienošana
Kampaņas plānošana un optimizācija
Detalizētas ikmēneša atskaites
Padziļināta mērķauditorijas un atslēgas vārdu analīze un noteikšana
Reklāmas kampāņās ads sets un reklāmas attiecīgi izvēletajam budžetam
Sagatavoti vizuālie materāli un teksti
Konkurentu izpēte
Remarketinga kampaņas
Cena
€647 / Mēnesī
*Pakalpojumu cenas norādītas bez PVN un reklāmas budžeta. Pie nepieciešamības pēc individuāliem risinājumiem pakalpojuma cena pēc savstarpējas vienošanās.
Vairāk par maksas reklāmu tehnisko pusi vari iepazīties šeit!
Daži soļi līdz veiksmīgai maksas reklāmai Google tīklā
Lai sasniegtu veiksmīgus maksas reklāmas rezultātus ir jāveic dažādās darbības ar reklāmu iestatījumiem, tekstiem, vizuālajiem materiāliem, u.c lietām.
Viss svarīgakais solis reklāmas kampaņas izveidē
Plānojot Google Ads reklāmas kampaņu, mēs koncentrējamies uz klienta budžetu un konkrētajiem mērķiem. Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai Tevis ieguldītie līdzekļi sniegtu maksimālu atdevi, veicinot pirkumus, zvanus, pieteikumu pieaugumu, vienlaikus saglabājot izmaksas pēc iespējas zemākas.
-
Kāds ir proces sadarbības uzsākšanai ar KK Media. un veiksmīgai projekta izpildei?Sākotnējā konsultācija un projekta plāna izstrāde Sākam ar tikšanos vai telefonsarunu ar jums, lai saprastu jūsu vajadzības, mērķus un velmes no izvirzītā projekta. Detalizēti izzinām jūsu biznesu, mērķauditoriju un konkurentus. Analizējam esošās mārketinga aktivitātes un tās veiktspēju. Izveidojam detalizētu projekta plānu, kurā iekļauti mērķi, stratēģijas, termiņi un budžets. Šis plāns tiek saskaņots ar jums. Projekta plāna ieviešana un optimizācija Uzsākam plānotā plāna ieviešanu, piemēram - izstrādājam saturu, uzsākam reklāmas izstrādi un ieviešanu, veicam SEO auditu un optimizāciju, veicam visus citus ieplānotos soļus. Nepārtraukti monitorējam kampaņu rezultātus, izmantojot analītikas rīkus, lai izsekotu vietnes apmeklējumu, klikšķus, konversijas, ROI un citus svarīgus rādītājus. Pamatojoties uz veiktspējas datiem, veicam nepieciešamos uzlabojumus un optimizācijas, lai maksimāli palielinātu projekta efektivitāti. Regulāri analizējam datus un sagatavojam detalizētas atskaites jums, kurās tiek parādīti rezultāti un sniegtas rekomendācijas turpmākai rīcībai. Projekta rezultātu novērtēšana un noslēguma atskaite Pārskatām sasniegtos rezultātus salīdzinājumā ar izvirzītajiem mērķiem. Izvērtējam, kas strādāja labi un kur vēl ir nepieciešami uzlabojumi. Sagatavojam detalizētu noslēguma atskaiti jums, kurā ietverta visa projekta izpilde un iegūtie rezultāti. Sniedzam rekomendācijas turpmākām mārketinga aktivitātēm, pamatojoties uz iegūtajiem datiem un analīzi.
-
Kas ir e-pasta mārketings un kā tas darbojas?E-pasta mārketings ietver mērķtiecīgu e-pastu sūtīšanu potenciālajiem un esošajiem klientiem, lai veicinātu atgrieziniskās saites esamību un pārdotu preci vai pakalpojumu.
-
Kas ir influenceru mārketings?Influenceru mārketings ir stratēģija, kurā sadarbojamies ar sociālo mediju influenceriem, lai veicinātu jūsu zīmolu, produktu vai pakalpojumu atpazīstamību, izmantojot viņu sekotāju bāzi.
-
Kā jūs tiekat galā ar klientu negatīvām atsauksmēm sociālajos tīklos, Google biznesa profilā u.cReaģējam ātri un profesionāli, piedāvājam risinājumus jūsu klienta problēmām un cenšamies pārvērst negatīvo pieredzi pozitīvā pieredzē. Līdz šim mūsu izstrādāta taktika ir tikai nesusi pozitīvus rezultātus.
-
Kā jūs izstrādājat digitālā mārketinga stratēģiju?Mēs sākam ar tirgus izpēti un konkurentu analīzi, nosakām mērķauditoriju, izvirzām mērķus un izstrādājam pielāgotu plānu, kas iekļauj SEO, sociālo mediju, satura mārketingu un citus kanālus.
-
Kā tiek noteiktas mārketinga kampaņu izmaksas?Izmaksas tiek noteiktas, balstoties uz kampaņas plāna mērogu, izmantotajiem kanāliem, reklāmas budžetu un citiem faktoriem. Piedāvājam pielāgotas cenu piedāvājums, kas atbilst jūsu vajadzībām un budžetam.
-
Kāds ir vidējais ROI (Return on investment) digitālā mārketinga kampaņām?ROI var būt ļoti atšķirīgs atkarībā no nozares un izvēlētās stratēģijas, bet labi plānotas un izstrādātas maksas kampaņas var sniegt pat x10 ROI bet viduvēji kampaņai būtu jāsasniedz vismaz x 4 par katru ieguldīto 1€ reklāmas kampaņā
-
Kā jūs izmērat digitālā mārketinga kampaņas panākumus?Izmantojam dažādus rādītājus, piemēram, vietnes apmeklējumu skaitu, reklāmu klikšķus, konversiju rādītājus, sociālo mediju iesaisti un ROI.
-
Vai digitālais mārketings darbojas visām nozarēm?Jā, digitālais mārketings var tikt pielāgots jebkurai nozarei, bet stratēģijas var atšķirties atkarībā no konkrētās nozares un mērķiem.
-
Kā jūs veicat tirgus izpēti?Mēs analizējam tirgus datus, konkurentu stratēģijas, patērētāju uzvedību un tendences, izmantojot dažādus analītikas rīkus un pētījumu metodes.
-
Kā jūs izmantojat datus, lai uzlabotu mārketinga kampaņas?Analizējam kampaņu rezultātus, identificējam stiprās un vājās puses, veicam A/B testēšanu un optimizāciju, lai pastāvīgi uzlabotu reklāmas kampaņas veiktspēju.