Nodrošini savu redzamību meklētājprogrammās
SEO Audits un Optimizācija
Mūsu SEO pakalpojumi palīdzēs jūsu uzņēmumam būt pamanāmam Google un Bing meklētājprogrammā, ļaujot klientiem viegli atrast jūsu preces un pakalpojumus. SEO optimizācija ir sarežģīts process, tāpēc mēs nodrošinām pilnu atbalstu, lai jūsu uzņēmums spētu sasniegt TOP pozīcijas un palielināt redzamību tiešsaistē.
Kas ir SEO Audits un Optimizācija?
SEO audits ir detalizēts jūsu tīmekļa vietnes analīzes process, kura mērķis ir novērtēt, cik labi tā atbilst meklētājprogrammu (piemēram, Google) labākajām praksēm un vadlīnijām. Audita mērķis ir identificēt un novērst visus tehniskos, strukturālos un satura problēmas, kas varētu traucēt jūsu vietnei iegūt augstāku rangu meklētājprogrammu rezultātos.
SEO Audits
SEO Optimizācija
SEO optimizācija ir process, kurā tiek veikti konkrēti uzlabojumi jūsu tīmekļa vietnē, pamatojoties uz SEO audita rezultātiem, lai palielinātu tās redzamību meklētājprogrammās. Optimizācijas mērķis ir piesaistīt vairāk organiskās (neapmaksātas) datplūsmas un uzlabot vietnes pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos.
Vairāk Informāciju par SEO Auditu un Optimizāciju meklē šeit!
Vai tu zināji?
lietotāju visbiežāk izvēlas klikšķināt uz organiskajiem rezultātiem, nevis maksas reklāmām.
lietotāju dod priekšroku vietnēm, kas atrodas Google pirmajās piecās pozīcijās
no lietotājiem nekad neklikšķina tālāk par pirmo meklēšanas rezultātu lapu
lietotāju klikšķina uz pirmā Google meklēšanas rezultāta
Mājaslapas SEO optimizācijas process - kā tas norit?
Atslēgvārdu izpēte un stratēģijas izveide
Piedāvājam padziļinātu atslēgvārdu izpētes pakalpojumu, lai identificētu tieši tos meklēšanas vārdus, kurus jūsu potenciālie klienti izmanto visbiežāk. Mēs izveidosim jūsu biznesam pielāgotu atslēgvārdu stratēģiju, kas apvieno gan augsta apjoma, gan nišas atslēgvārdus, ļaujot efektīvi konkurēt un sasniegt optimālus rezultātus.
On-Page optimizācija un satura uzlabošana
Piedāvājam On-Page optimizācijas pakalpojumu, kurā ietilpst gan satura, gan iekšējās struktūras pielāgošana, lai pilnveidotu lietotāju pieredzi un meklētājprogrammu draudzīgumu. Optimizēsim virsrakstus, meta aprakstus, attēlus un citus būtiskus elementus, kā arī palīdzēsim izstrādāt kvalitatīvu saturu, kas efektīvi piesaista klientus un nodrošina augstāku redzamību.
Tehniskais SEO audits un optimizācija
Mūsu tehniskā SEO audita pakalpojums nodrošina, ka jūsu mājaslapa ir pilnībā gatava Google prasībām. Pārbaudīsim un optimizēsim lapas ielādes ātrumu, mobilās ierīces, drošības sertifikātu, vietnes struktūru un citas tehniskās nianses, kas būtiski ietekmē redzamību. Sniedzam ieteikumus un palīdzību, lai novērstu jebkādus šķēršļus labākam rezultātam.
Ārējā SEO optimizācija un atpakaļsaišu veidošana
Nodrošinām ārējo SEO optimizācijas pakalpojumu, lai stiprinātu jūsu mājaslapas autoritāti. Mēs veidojam kvalitatīvas atpakaļsaites no uzticamiem avotiem, kas uzlabo pozīcijas meklētājos un veicina zīmola atpazīstamību. Mūsu komanda strādā, lai attīstītu partnerības un atbalstītu ilgtermiņa ārējo SEO izaugsmi, kas nodrošina stabilu pozīciju Google rezultātos.
SEO Audita Pakalpojuma Cena
Sākot no
SEO optimizācijas izmaksas tiek noteiktas individuāli katram klientam, ņemot vērā mājaslapas vai interneta veikala tehnisko stāvokli, uzņēmuma mērķus, atslēgvārdu konkurences līmeni, nozares popularitāti un nepieciešamo darbu apjomu konkrētajā projektā. Lai izstrādātu jums pielāgotu SEO stratēģiju un precīzu izmaksu aprēķinu, piedāvājam izmantot bezmaksas konsultāciju
Ja jums vēl nav savas mājaslapas, bet plānojiet to izveidot un vēlaties uzzināt, kādi atslēgvārdi būtu visefektīvākie un kur tos labāk izvietot, aicinām iepazīties ar atslēgvārdu izpētes pakalpojumu! Lai izvairītos no dubultām izmaksām mājas lapas izstrādātājiem, iesakām veikt atslēgvārdu auditu jau projekta sākumposmā.
-
Kāds ir proces sadarbības uzsākšanai ar KK Media. un veiksmīgai projekta izpildei?Sākotnējā konsultācija un projekta plāna izstrāde Sākam ar tikšanos vai telefonsarunu ar jums, lai saprastu jūsu vajadzības, mērķus un velmes no izvirzītā projekta. Detalizēti izzinām jūsu biznesu, mērķauditoriju un konkurentus. Analizējam esošās mārketinga aktivitātes un tās veiktspēju. Izveidojam detalizētu projekta plānu, kurā iekļauti mērķi, stratēģijas, termiņi un budžets. Šis plāns tiek saskaņots ar jums. Projekta plāna ieviešana un optimizācija Uzsākam plānotā plāna ieviešanu, piemēram - izstrādājam saturu, uzsākam reklāmas izstrādi un ieviešanu, veicam SEO auditu un optimizāciju, veicam visus citus ieplānotos soļus. Nepārtraukti monitorējam kampaņu rezultātus, izmantojot analītikas rīkus, lai izsekotu vietnes apmeklējumu, klikšķus, konversijas, ROI un citus svarīgus rādītājus. Pamatojoties uz veiktspējas datiem, veicam nepieciešamos uzlabojumus un optimizācijas, lai maksimāli palielinātu projekta efektivitāti. Regulāri analizējam datus un sagatavojam detalizētas atskaites jums, kurās tiek parādīti rezultāti un sniegtas rekomendācijas turpmākai rīcībai. Projekta rezultātu novērtēšana un noslēguma atskaite Pārskatām sasniegtos rezultātus salīdzinājumā ar izvirzītajiem mērķiem. Izvērtējam, kas strādāja labi un kur vēl ir nepieciešami uzlabojumi. Sagatavojam detalizētu noslēguma atskaiti jums, kurā ietverta visa projekta izpilde un iegūtie rezultāti. Sniedzam rekomendācijas turpmākām mārketinga aktivitātēm, pamatojoties uz iegūtajiem datiem un analīzi.
-
Kā jūs tiekat galā ar negatīvām atsauksmēm sociālajos tīklos, Google biznesa profilā u.cReaģējam ātri un profesionāli, piedāvājam risinājumus jūsu klienta problēmām un cenšamies pārvērst negatīvo pieredzi pozitīvā pieredzē. Līdz šim mūsu izstrādāta taktika ir tikai nesusi pozitīvus rezultātus.
-
Kā jūs izstrādājat digitālā mārketinga stratēģiju?Mēs sākam ar tirgus izpēti un konkurentu analīzi, nosakām mērķauditoriju, izvirzām mērķus un izstrādājam pielāgotu plānu, kas iekļauj SEO, sociālo mediju, satura mārketingu un citus kanālus.
-
Kā tiek noteiktas mārketinga kampaņu izmaksas?Izmaksas tiek noteiktas, balstoties uz kampaņas plāna mērogu, izmantotajiem kanāliem, reklāmas budžetu un citiem faktoriem. Piedāvājam pielāgotas cenu piedāvājums, kas atbilst jūsu vajadzībām un budžetam.
-
Kāds ir vidējais ROI (Return on investment) digitālā mārketinga kampaņām?ROI var būt ļoti atšķirīgs atkarībā no nozares un izvēlētās stratēģijas, bet labi plānotas un izstrādātas maksas kampaņas var sniegt pat x10 ROI bet viduvēji kampaņai būtu jāsasniedz vismaz x 4 par katru ieguldīto 1€ reklāmas kampaņā
-
Kā jūs pārvaldāt PPC kampaņas?Mēs sākam ar atslēgvārdu izpēti, izstrādājam reklāmas plānu, sagatavojam vizuālos materiālus, veicam budžeta plānošanu un palaižot reklāmas kampaņu nepārtraukti monitorējam un optimizējam kampaņas, lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti un ROI.
-
Kā jūs izmērat digitālā mārketinga kampaņas panākumus?Izmantojam dažādus rādītājus, piemēram, vietnes apmeklējumu skaitu, reklāmu klikšķus, konversiju rādītājus, sociālo mediju iesaisti un ROI.
-
Vai digitālais mārketings darbojas visām nozarēm?Jā, digitālais mārketings var tikt pielāgots jebkurai nozarei, bet stratēģijas var atšķirties atkarībā no konkrētās nozares un mērķiem.
-
Kā jūs veicat tirgus izpēti?Mēs analizējam tirgus datus, konkurentu stratēģijas, patērētāju uzvedību un tendences, izmantojot dažādus analītikas rīkus un pētījumu metodes.
-
Kā jūs izmantojat datus, lai uzlabotu mārketinga kampaņas?Analizējam kampaņu rezultātus, identificējam stiprās un vājās puses, veicam A/B testēšanu un optimizāciju, lai pastāvīgi uzlabotu reklāmas kampaņas veiktspēju.
-
Kas ir PPC reklāma?PPC (Pay-Per-Click) ir reklamēšanas modelis, kurā jūs maksājat par katru klikšķi uz jūsu reklāmas. Tas ir efektīvs veids, kā ātri novirzīt apmeklētājus uz jūsu mājas lapu.
-
Kas ir SEO un kā tas darbojas?SEO (Search Engine Optimization) ir process, kas uzlabo mājaslapas redzamību meklētājprogrammās, optimizējot saturu, tehniskos elementus, veidojot blogus un ierakstus izmantojot iepriekš izpētītus atslēgvārdus.
-
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai redzētu rezultātus no SEO?SEO rezultāti var aizņemt no dažām nedēļām līdz sešiem vai vairāk mēnešiem, atkarībā no konkurences līmeņa, tehniskajiem risinājumiem un izmantotajām stratēģijām.
-
Kas ir e-pasta mārketings un kā tas darbojas?E-pasta mārketings ietver mērķtiecīgu e-pastu sūtīšanu potenciālajiem un esošajiem klientiem, lai veicinātu atgrieziniskās saites esamību un pārdotu preci vai pakalpojumu.
-
Kas ir influenceru mārketings?Influenceru mārketings ir stratēģija, kurā sadarbojamies ar sociālo mediju influenceriem, lai veicinātu jūsu zīmolu, produktu vai pakalpojumu atpazīstamību, izmantojot viņu sekotāju bāzi.
-
Kas ir atpakaļsaišu (backlinks) veidošana un kāpēc tā ir svarīga?Atpakaļsaišu veidošana ir process, kurā iegūstam saites uz jūsu vietni no citām autoritatīvām vietnēm, kas palīdz uzlabot SEO, jūsu lapas autoritāti un palielināt organisko plūsumu uz jūsu mājas lapu.
-
Kas ir remarketinga (retargeting) kampaņas?Remarketinga kampaņas ir stratēģijas, kurās reklamējamies cilvēkiem, kas jau ir apmeklējuši jūsu vietni, veikuši pirkumu vai izrādījuši interesi par jūsu produktiem, lai atgādinātu par jūsu zīmolu un veicinātu turpmākas konversijas.